جوک ` مطالب زیبا ` فاز سنگین ` به سلامتی

جوک و سرگرمی ، مطالب زیبا ، نوشته های غمگین ، نوشته های عاشقانه ، فاز سنگین ، به سلامتی

جوک ` مطالب زیبا ` فاز سنگین ` به سلامتی

جوک و سرگرمی ، مطالب زیبا ، نوشته های غمگین ، نوشته های عاشقانه ، فاز سنگین ، به سلامتی

زندگی به من آموخت
آدمها نه  دروغ  می گویند
نه زیر  حرفشان  می زنند
اگر چیزی  می گویند
صرفا  احساسشان  درهمان لحظه ست
نباید رویش حساب  کرد



می روم شاید فراموشت کنم

با فراموشی هم آغوشت کنم

می روم از رفتنم دل شاد باش

از عذاب دیدنم آزاد باش



باور کن که نیازی نیست

به یاد کسی که نیست ……

اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد ………..

فراموش می کنم!



ما شمع غمیم شعله نداریم ، آواز تنیم خانه نداریم

باور به خدا کن که همیشه جز دوری تو غصه نداریم



حلالم کن اگر دوری اگر دورم ، اگر با گریه می خندم
حلالم کن که مجبورم  نگو عادت کنم بی تو که می دونی نمی تونم
که می دونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم



من از چشمان خود آموختم رسم محبت را
که هر عضوی به درد آید به جایش دیده میگرید
هر کس که گفت بهر تو مردم دروغ گفت
من راست گفتم که برای تو زنده ام



غربت آن نیست که تنها باشی ، فارغ از فتنه فردا باشی
غربت آن است که چون قطره ی آب در پی دریا باشی
غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی



بالا رفتیم بوق بود
پایین اومدویم دوغ بود
قصه ما دروغ بود
این چنین است پایان عاشقانه های امروزی



برای همه خوب باش
آنکه فهمید همیشه کنارت وبه یادت خواهد بود
و آن کس که نفهمید
روزی دلش برای تمام خوبی هایت تنگ میشود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی