جوک ` مطالب زیبا ` فاز سنگین ` به سلامتی

جوک و سرگرمی ، مطالب زیبا ، نوشته های غمگین ، نوشته های عاشقانه ، فاز سنگین ، به سلامتی

جوک ` مطالب زیبا ` فاز سنگین ` به سلامتی

جوک و سرگرمی ، مطالب زیبا ، نوشته های غمگین ، نوشته های عاشقانه ، فاز سنگین ، به سلامتی

استعداد عجیبی در شکستن داری ، قلب ، غرور ، پیمان
استعداد عجیبی در نشستن دارم ، به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو



آدم باید بی لیاقت هارو هم دوست داشته باشه ، آخه گناه دارن هیشکی دوسشون نداره ؛ میگن بی لیاقتن دیگه !
آهای با توام ، اگه دوستت دارم فقط برا اینه ک دلم برات میسوزه چون بی لیاقتی …



وقتی به پایان “من و تو” اندیشیدی
باورت نبود که پایان من و تو فقط پایان “ما” نیست
آغاز دنیایی است بی “ما”
و دنیا بدون “ما ”
پر است از هزاران “من و تو” ی تنها!



به سادگی رفت ؛ نه اینکه دوستم نداشت !
نه ، فهمید خیلی دوستش دارم !



جایی در دلم برای کینه و نفرین نگذاشتم…

به دلم گفته ام:

با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که…

“روزی شادیش آرزویت بود”…



دلم شکست !
عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند !
اصلا فدای سرت ، قضا و بلا بود از سرت دور شد . . .
اشکم بی امان می ریزد !
مهم نیست !
آب روشنی است !
خانه ات تا ابد روشن عشق من . . .



جایی در دلم برای کینه و نفرین نگذاشتم…

به دلم گفته ام:

با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که…

“روزی شادیش آرزویت بود”…

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی